Wielofunkcyjny moduł filtra oleju firmy Hengst do nowych silników VW

Moduł filtra oleju oraz wkład do filtra oleju VW EA288.jpg: Moduł filtra oleju dla nowego czterocylindrowego silnika wysokoprężnego EA288 Evo firmy VW montowanego w układzie wzdłużnym. W ciągu następnego roku elementy filtra oleju dla silnika nowej generacji opracowanego przez VW będą również dostępne na niezależnym rynku części zamiennych IAM.

Firma Hengst opracowała moduł filtra oleju dla najnowszej generacji 2-litrowych silników wysokoprężnych VW.

Firma Hengst z siedzibą w Münster, specjalizująca się w technice filtracji i zarządzaniu przepływem, opracowała wielofunkcyjny moduł filtra oleju dla nowego czterocylindrowego silnika wysokoprężnego VW o oznaczeniu EA288 Evo. Hengst zoptymalizował wagę oraz charakterystykę przepływu modułu

w celu zwiększenia ogólnej wydajności silnika. Nowe silniki w układzie wzdłużnym będą najpierw montowane w samochodach marki Audi. Produkcja modułu filtra Hengst dla silników wzdłużnych rozpoczyna się w trzecim kwartale 2018 r. Firma rozpocznie również dostawy modułów dla silników poprzecznych, których produkcja seryjna została zaplanowana na 2019 r.

Od 60 lat Hengst jest partnerem systemowym i rozwojowym branży motoryzacyjnej. Filtry i systemy filtrów, które zostały opracowane na rynek OEM, są później oferowane na rynku wtórnym jako identyczne konstrukcje – również element filtra oleju dla silnika nowej generacji firmy VW pojawi się na niezależnym rynku części zamiennych w ciągu przyszłego roku.

Mniej CO2 

Nowo opracowany moduł spełnia wszystkie wymagania dotyczące zarządzania przepływem oleju w nowoczesnych silnikach Diesla. Lekka konstrukcja pozwala na filtrację oleju i jego chłodzenie nawet w ciasnych przestrzeniach. Kanał przepływu, który został znacznie zoptymalizowany w porównaniu do poprzedniego modułu, pozwala na zmniejszenie ciśnienia różnicowego, a tym samym obniżenie wymagań w zakresie mocy pompy oleju. W rezultacie system firmy Hengst przyczynia się do redukcji emisji CO2.

Seria Energetic dla ochrony środowiska naturalnego

Przy opracowywaniu systemu filtracji oleju silnikowego w module VW Evo wykorzystano siódmą generację najnowocześniejszej koncepcji Energetic. System, którego rdzeniem jest filtr oleju, jest wyjątkowo zrównoważony i oszczędza zasoby dzięki wykorzystaniu trwałych komponentów, których nie trzeba wymieniać razem z filtrem. Moduł posiada zintegrowany zawór spustowy oleju oraz wzmocnioną wewnętrzna ramę wsporczą wbudowanego filtra, pozwalającą wytrzymać bardzo wysokie ciśnienia. Filtr oleju jest chroniony patentem, zintegrowano również blokadę uszczelniającą, aby zapobiec instalacji niewłaściwego filtra.

Przyszły standardowy silnik Diesla o pojemności 2 litrów

4-cylindrowy silnik wysokoprężny VW EA288 Evo to przyszły standardowym silnik wysokoprężny, który będzie instalowany we wszystkich samochodach osobowych i lekkich pojazdach użytkowych grupy VW. Ma pojemność 2 litrów i będzie dostępny w wersjach o mocy do 150kW (204 KM). Został wyposażony w 12-woltowy generator rozruchowy, dzięki czemu nowy silnik TDI będzie funkcjonował w systemie mild hybrid. Nowy silnik EA288 Evo spełnia wszystkie aktualne normy emisji spalin EU6d-temp i jest już zgodny z normami emisji EU6d.

Hengst: światowy lider w dziedzinie filtracji

Hengst SE dostarcza produkty, systemy i koncepcje dla wszystkich aspektów filtracji i zarządzania przepływem cieczy – od opracowania koncepcji, do zaawansowanej technologii produkcji. Firma jest partnerem rozwojowym i dostawcą OEM dla międzynarodowego przemysłu motoryzacyjnego i silnikowego. Najnowocześniejsze koncepcje filtracji firmy Hengst są również szeroko stosowane w wielu innych, codziennych i bardziej niecodziennych zastosowaniach. Sektor rolniczy, marynarka wojenna oraz producenci sprzętu czyszczącego i narzędzi elektrycznych do użytku domowego lub profesjonalnego polegają na niestandardowych rozwiązaniach firmy Hengst. Firmowe systemy filtrów można znaleźć w coraz większej liczbie urządzeń – od domowych odkurzaczy, poprzez profesjonalne elektronarzędzia, aż po nowoczesne roboty. Klienci na całym świecie cenią sobie wiedzę, jakość marki, usługi i orientację na potrzeby klienta reprezentowane przez firmę Hengst.

Niezależny rynek wtórny: Jakość OEM połączona z usługami najwyższej jakości

Firma Hengst jest powszechnie uznawana za lidera specjalizującego się w międzynarodowym rynku wtórnym. Firma produkuje części zamienne na rynek globalny, które spełniają te same rygorystyczne standardy jakości co oryginalne wyposażenie firmy (OEM). Hengst wyróżnia się dzięki połączeniu najwyższej jakości produktów z usługami, które są bezkonkurencyjne. Zapewniając wysoki poziom dostępności produktów i osobiste doradztwo, Hengst dostarcza w szybki i niezawodny sposób dokładnie to, czego potrzebują partnerzy handlowi firmy. Branżowy lider dostarcza na niezależny rynek części zamiennych (IAM) obszerny asortyment filtrów do wszystkich popularnych typów silników. Wybór produktów obejmuje łącznie 2600 produktów filtracyjnych do samochodów osobowych, użytkowych, maszyn rolniczych i budowlanych oraz dla marynarki wojennej. Oferowane produkty to filtry oleju, filtry paliwa, filtry powietrza, filtry kabinowe i niestandardowe filtry specjalne, od filtrów oleju hydraulicznego, po odśrodkowe filtry oleju. Przedstawiciele handlowi na całym świecie cenią sobie wiedzę, jakość marki, usługi i orientację na potrzeby klienta prezentowane przez firmę Hengst.

Więcej informacji dostępnych pod adresem: www.hengst.com/de/geschaeftsbereiche/serviceteilemarkt