Westermo, VIPER-208-T8G-TBN

Viper został zaprojektowany tak, aby wytrzymać ekstremalnie trudne warunki pracy w pociągach, w tym narażenie na ciągłe wibracje, zmiany poziomu temperatury, wilgotność i środowisko elektryczne wymagające wyjątkowej odporności na zakłócenia. Membrana GORE-TEX® zapobiega kondensacji wilgoci wewnątrz switcha. Porty z gwintowanymi złączami M12 zintegrowane są z obudową i zapewniają dodatkową odporność na wibracje. Wysoki stopień izolacji między wszystkimi interfejsami umożliwia bezpośrednie podłączenie Vipera do zasilania pomocniczego pojazdu i chroni przed przepięciami. Obudowa w klasie szczelności IP67 zapobiega wnikaniu wody i pyłu. Zoptymalizowana konstrukcja zapewnia wyjątkowo kompaktowe kształty, co w połączeniu z bardzo wysokim MTBF daje użytkownikowi pakiet odporności i niskich kosztów całkowitych w całym okresie cyklu życia urządzenia. Dokładne testy w niezależnych laboratoriach potwierdzają zgodność z szerokim zakresem norm, w tym z normą EN 50155, gdzie osiągnięta została najwyższa klasa zgodności we wszystkich testowanych aspektach. Najnowocześniejszy zakład produkcyjny Westermo zapewnia jakość każdego egzemplarza poprzez cykliczne testowanie.

Specyfikacja techniczna:
• Kompaktowy switch zatwierdzony do aplikacji kolejowych z 4 portami Backbone Network
• Podwójny bypass portów Backbone Network
• 8x 1Gbps
• Zaprojektowany i skonstruowany z myślą o ekstremalnych warunkach eksploatacji
• Szeroki zakres certyfikatów wydanych przez akredytowane laboratoria zgodnie z normą IEC/ISO 1702
• Zarządzanie procesem produkcji i jakością wg standardów szwedzkich
• Pracujący pod sprawdzonym systemem operacyjnym WeOS
• Szeroki zestaw obsługiwanych protokołów i funkcji: DHCP (serwer i klient), VRRP
• Pełne wsparcie normy IEC 61375 (w opracowaniu)
• Wysoki stopień cyberbezpieczeństwa
• Obudowa w klasie ochrony IP67