Udostępnij Udostępnij Udostępnij Udostępnij Print

Oleje i ciecze hydrauliczne

-- niedziela, 14 listopad 2010

Mimo że w dalszym ciągu istnieje grupa klientów, którzy albo bagatelizują znaczenie właściwego smarowania, albo czynnik materialny pozostaje niewzruszonym imperatywem. Pozostała ich część oczekuje od dostawców czegoś znacznie bardziej złożonego. Przedstawienie samej oferty cenowej już dzisiaj nie wystarcza.

U klientów, mających świadomość jak naprawdę ważna jest rola odpowiadzialnego smarowania, trzeba wykazać się daleko idącą elastycznością.
Klienci powoli zaczynają oczekiwać od solidnego dostawcy, że on uwolni ich od wszystkich spraw związanych ze smarowaniem, nawet jeśli poziom wydatków związanych z tą sferą działalności przedsiębiorstwa liczy się w promilach.
W oparciu o poznane, rzeczywiste potrzeby klienta, oferta musi zawierać:

 

  • solidnie przygotowaną listę produktów,
  • propozycję usług serwisowych,
  • wsparcia technicznego i marketingowego,
  • przynajmniej deklarację pomocy w utylizacji olejów przepracowanych,
  • atrakcyjne ceny,
  • opiekę w czasie współpracy.

Coraz częściej można się też spotkać z oczekiwaniami dotyczącymi wdrażania potrzebnych rozwiązań, samodzielnie lub we współpracy. Klienci oczekują też informacji wyprzedzających na temat zmian cen, nowych produktów lub usług serwisowych.

Podsumowując – wraz z wzrostem świadomości klientów, rosną ich oczekiwania w stosunku do dostawców. Solidność, profesjonalizm, elastyczność oraz etyka w działaniu – tych cech szukają, i znajdują, dzisiejsi klienci.

Autor: Damian Żabicki


Przeczytaj także

Zdalny monitoring
Zdalne monitorowanie parametrów maszyn i procesów z wykorzystaniem technologii bezprzewodowej pomaga użytkownikom rozwiązywać problemy eksploatacyjne poprzez integrację nowych technologii oraz już... więcej »
Polski rynek magazynowy pozostaje w świetnej kondycji
Międzynarodowa firma doradcza prezentuje wyniki raportu „MARKETBEAT Rynek magazynowy w Polsce – podsumowanie I połowy 2018 roku”. Pierwsze półrocze 2018 roku zakończyło się trzema rekordami na rynku... więcej »
Efektywna produkcja napędza konkurencyjność
Obniżenie kosztów i zwiększenie wydajności produkcji to główne założenia transformacji cyfrowej, na którą otwiera się przemysł. Potencjał nowych technologii dostrzegają też firmy działające w Polsce,... więcej »
Boom na IoT w produkcji dyskretnej
Rynek dyskretnej produkcji w najbliższych latach będzie przeżywał prawdziwy boom na rozwiązania Internetu Rzeczy. Jak wynika z raportu „Globalny rynek Internetu Rzeczy w dyskretnej produkcji”, do... więcej »
VI Międzynarodowe Targi Transportu i Logistyki TransLogistica Poland
Szóste targi TransLogistica Poland, to największe w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej wydarzenie biznesowe dla firm poszukujących i korzystających z usług transportowych, spedycyjnych,... więcej »
Niedobory kadrowe, niedoinwestowanie i błędy ludzkie stwarzają zagrożenie dla bezpieczeństwa przemysłowych systemów sterowania w kluczowych branżach
Według badania Kaspersky Lab poświęconego stanowi cyberbezpieczeństwa przemysłowego w 2018 r., firmy z sektora przemysłowego i energetycznego, jak również przedsiębiorstwa transportowe i logistyczne,... więcej »
 
Aktualne wydanie

Zobacz także

  •   Wydarzenia  
  •   Katalog  

Wydarzenia





SONDA

Czy inwestycje na rzecz energooszczędności się opłacają?

Oddanych głosów: 16

50% 50 %
tak 8 głos(ów)

31.3% 31.3 %
nie 5 głos(ów)

18.8% 18.8 %
nie potrafię wyliczyć 3 głos(ów)


Wydania specjalne

O wydawnictwie   |   Reklama   |   Mapa strony   |   Kontakt   |   Darmowa prenumerata   |   RSS   |   Partnerzy   |   
Copyright © 2003-2021 Trade Media International
zobacz nasze pozostałe strony
Trade Media International Inżynieria & Utrzymanie Ruchu Control Engineering Polska MSI Polska Inteligentny Budynek Design News Polska Almanach Produkcji w Polsce