Marka Tork w 2016 r. i plany na 2017 r. – spotkanie prasowe

    29 listopada w warszawskiej restauracji Ed Red odbyło się spotkanie dziennikarzy z przedstawicielami firmy SCA, lidera w zakresie profesjonalnych rozwiązań do utrzymania higieny pod marką Tork. Spotkanie miało na celu podsumowanie działalności marki Tork w 2016 roku i przedstawienie gościom planów na kolejny rok. Gospodarzami wydarzenia byli Małgorzata Łęcka, Regional Marketing Director, Wojciech Nizio, Brand Communication Manager oraz Wioletta Broda, Senior Product Manager.

    Fot. Tork

    Gospodarze podkreślali, że marka Tork oferuje kompletny asortyment produktów i usług związanych z higieną i utrzymaniem czystości w wielu segmentach rynku. Dzięki doświadczeniu w kwestii higieny, Tork jest docenianym partnerem biznesowym w ponad 80 krajach. “Stale dbamy o rozwój i wyznaczamy sobie nowe cele. Każdy rok jest dla nas wyzwaniem i staramy się wychodzić naprzeciw oczekiwaniom klientów. Używanie produktów marki Tork niesie za sobą wiele korzyści oraz przyjemności, a nasza marka za każdym razem stara się udowodnić, że podąża za potrzebami i oczekiwaniami klientów oferując kolejne innowacyjne, nowoczesne i praktyczne rozwiązania.” mówił Wojciech Nizio, Brand Communication Manager.

    Fot. Tork

    Źródło: Tork