Action oraz Samsung Electronics wdrażają nowy model biznesu B2B

    Samsung Electronics Polska nawiązał strategiczną współpracę z Action S.A., jednym z liderów rynku dystrybucji IT w obszarze technologii profesjonalnych, wielkoformatowych wyświetlaczy LFD. Współpraca wiodącego producenta oraz dystrybutora rozwiązań Digital Signage pozwoli również wyzwolić potencjał tego rynku poprzez kompleksowe wsparcie handlowe, szkoleniowe i produktowe dla resellerów IT.

    Firma Samsung to globalny lider w dziedzinie profesjonalnych wyświetlaczy wielkoformatowych (LFD) oferujących szereg rozwiązań Smart Signage, pozwalających w efektywny sposób zarządzać urządzeniami i treściami marketingowymi w przestrzeni publicznej. W związku z dużym potencjałem biznesowym na polskim rynku w tej dziedzinie, Samsung nawiązał współpracę z firmą Action S.A., która dysponuje największym potencjałem do rozwoju tego biznesu, co jest związane z najszerszym kanałem sprzedaży dealerskiej na polskim rynku, kompetencjami oraz inwestycjami w rozwój tego obszaru B2B.

    Z analiz firmy Samsung i firm badających rynek wynika, że w Polsce istnieje duży potencjał sprzedażowy rozwiązań Smart Signage. Aby go zrealizować potrzebny jest do tego odpowiednio przeszkolony i dobrze zaopatrzony kanał resellerski – to jest klucz do sukcesu. W związku z tym zdecydowaliśmy się na rozszerzoną i mocno ukierunkowaną na te produkty współpracę z firmą Action, która jako lider na rynku dystrybucji efektywnie dociera do najszerszej grupy resellerów IT oraz posiada wyjątkowe doświadczenie w działaniach szkoleniowych na tym rynku – mówi Radosław Miszkiel, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu B2B w Samsung Electronics Polska.

    Action S.A. jako firma z solidnym doświadczeniem we wprowadzaniu nowych produktów, szerokim dotarciem do resellerów oraz rozwiniętą logistyką i szybkim czasem dostaw doskonale spełnia potrzeby określone przez Samsung Electronics w segmencie Smart Signage i Commercial TV. Model biznesowy Action S.A. pomoże firmie Samsung osiągnąć strategiczne założenia, w tym m.in. ulepszyć komunikację oraz poszerzyć świadomość produktową wśród resellerów, a także szybko i w pełni odpowiadać na zapotrzebowanie zarówno partnerów jak i klientów indywidualnych.

    Rynek Smart Signage ma bardzo duży potencjał biznesowy w postaci rozbudowanego grona odbiorców. Rozwiązania LFD oraz Commercial TV mają swoje zastosowanie w bardzo wielu branżach, od HoReCa, poprzez kina, lotniska, agencje reklamowe, do centrów handlowych i outdooru. Dobra oferta produktowa, w połączeniu z naszym know-how, rozbudowaną bazą klientów oraz wsparciem tak ważnego producenta jakim jest Samsung, idealnie wpasowuje się w potrzeby naszych klientów i stanowi ogromną wartość biznesową. Cieszę się z podpisanej umowy o strategicznej współpracy, bo od dawna widziałem potrzebę zmiany modelu sprzedaży tych rozwiązań B2B w Polsce. ACTION dysponuje najnowocześniejszym centrum logistycznym oraz unikalnym Centrum Edukacyjnym, które pozwoli szybko i efektywnie przeszkolić naszych ressellerów z wiedzy produktowej oraz z generowania usług w oparciu o Smart Signage. Nowoczesne metody szkoleniowe umożliwią edukację specjalistyczną integratorów, a także, poprzez m.in. webinaria bardzo dużych grup klientów końcowych w jednym czasie  – mówi Sławomir Harazin, Wiceprezes Action S.A.

    Współpraca między firmami Samsung oraz Action S.A. przyniesie również wiele wymiernych korzyści dla kanału Partnerskiego Samsunga. Zarówno w kwestii darmowych szkoleń poszerzających wiedzę dystrybutorów odnośnie rynku IT i nowoczesnych rozwiązań, jak i szybszym czasie dostaw oraz lepszej dostępności wybranych produktów. Najważniejszym aspektem będzie jednak możliwość rozbudowy portfolio Smart Signage i Commercial TV w przystępny sposób.

    Źródło: Samsung