Oprogramowanie AndonCloud

Jak działa system AndonCloud?

Innowacyjny system AndonCloud pomoże Ci rozwiązać problem z opóźnieniami i umożliwi weryfikację pracy stanowisk. System powiadomień poinformuje służby nadzoru oraz serwis, a pozostałe komponenty systemu pokażą Ci informacje na temat dostępności, wydajności i jakości — OEE.

KROK 1
Operator znajdujący się przy stanowisku pracy korzystając z tabletu na którym zainstalowana jest aplikacja AndonCloud. Platform wybiera typ zaistniałego zdarzenia — np. awaria maszyny, brak materiałów lub inny stan zdefiniowany przez użytkownika.
KROK 2
Po wybraniu odpowiedniego zdarzenia — system wysyła powiadomienie do określonych wcześniej osób. W systemie dostępne są między innymi powiadomienia SMS, VMS oraz e-mail.
KROK 3
Informacja o zdarzeniu dostępna jest w AndonCloud Dashboard. Aplikacja ta może być zainstalowana na telewizorze w hali produkcyjnej, jak również na komputerze menadżera.
KROK 4
System powiadomień i wyświetlenie na telewizorach statusów stanowisk pozwala na minimalizację opóźnienia pomiędzy zmianą statusu a przywołaniem odpowiednich służb. Zmiany statusów wykorzystywane są w generowanych raportach.
KROK 5
Rozwiązanie AndonCloud Admin umożliwia wygenerowanie raportów OEE, Uptime Efficiency Report, Downtime Summary i innych. Raporty są dostępne w formatach PDF, CSV i Excel.
KROK 6
Optymalizacja czasu przynosi wymierne korzyści dla Twojej firmy. System AndonCloud zmniejsza ilość dokumentów papierowych, a automatyczne generowanie raportów wspiera analizę finansową przedsiębiorstwa.

Funkcje systemu AndonCloud

ZDIGITALIZOWANY SYSTEM ANDON

  • Komentarz do statusu – system umożliwia dodanie dodatkowego opisu przy zmianie statusu.
  • Podwójne potwierdzenie – zabezpieczenie przed przypadkowym wezwaniem.
  • Standardowe kolory Andon – zielony, żółty, czerwony.
  • Zaawansowane filtry – dowolne filtrowanie zapisanych zmian stanów maszyn czy linii produkcyjnych.
  • Eksport aktywności – rejestrowane zmian w systemie umożliwia eksport do aplikacji zewnętrznych.

POWIADOMIENIA

  • Powiadomienia SMS – do wybranych służb (osób) w firmie.
  • Powiadomienia telefoniczne – wiadomości głosowe (VMS) do wskazanych osób.
  • Powiadomienia e-mail – powiadomienie na wskazane adresy mailowe.
  • Powiadomienia przez przeglądarkę – komunikaty o zmianach na linii produkcyjnej w przeglądarce.
  • Powiadomienia na smartfona – aplikacja pozwala na otrzymywanie powiadomień na smartfonie.
  • Powiadomienia oparte na zdarzeniach – wysyłanie następuje dopiero po wystąpieniu zdarzenia.
  • Powiadomienia całodobowe – powiadomienia o zmianach statusów stanowisk wysyłane są całodobowo.

BEZPIECZEŃSTWO I AUTENTYKACJA

  • Bezpieczeństwo oparte o role – wielopoziomowe zasady nadawania uprawnień.
  • Certyfikat SSL – zwiększenie bezpieczeństwa przesyłu danych.
  • Dziennik zmian – historia zmian w systemie dostępna dla administratorów
  • Uwierzytelnienie przez hasło – klasyczne logowanie do systemu: użytkownik + hasło.
  • Uwierzytelnienie przez kody paskowe – wykorzystanie kodów paskowych do logowania do systemu.
  • Uwierzytelnienie przez kody QR – wykorzystanie kodów QR do autoryzacji użytkowników.

WSPARCIE

  • Wsparcie przez e-mail / telefon / chat – wsparcie w sprawach związanych z użytkowaniem systemu.
  • Wsparcie następnego dnia roboczego – wsparcie gwarantujemy w ciągu jednego dnia roboczego.
  • Całodzienne wsparcie w nagłych wypadkach – powiadomienie na wskazane adresy mailowe.
  • Dedykowany doradca klienta – poznaj nasze najciekawsze wdrożenia i Klientów.
  • Szkolenia – szkolenia dla administratorów oraz użytkowników systemu AndonCloud.
  • Baza wiedzy – internetowa baza wiedzy dotycząca systemu AndonCloud.

Wszystkie funkcje systemu dostępne są na stronie internetowej: www.andoncloud.pl